پیام موسسه به مناسبت فرارسیدن نوروز

 

 

 

باسمه تعالی

 

 

یا مقلب القلوب و الابصار  یا مدبر اللیل و النهار  یا محول الحول و الاحوال   حول حالنا الی احسن الحال

 

 

فرا رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است. آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد.حلول سال نو و بهار پرطراوت، نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است. این پدیده، فرصتی نو برای تازه شدن و بازنگریستن بر چگونه زیستن می باشد.

نوروز باستانی کهن ترین جشن گیتی و رشته پیوند نسل های گذشته و حالاست که با آموزه های اسلامی تحکیم یافته و همواره بازگشت به زیبائی و خوبی را برایاقوام و فرهنگ های مختلف این مرز و بوم بهارمغان آورده است.

در میان تمام جوامع، آداب و رسوم ایرانیان برگرفته از تغییر و تحول در نظام طبیعت و وقایع و اتفاقاتی است که پیرامون آن به وقوع می پیوندد و عید نوروز یکی از این نعمت هاست اما آنچه ما ایرانیان را به رسیدن فصل بهار و عید نوروز و اهمیت به مراسم آن ترغیب و تشویق می کند علاوه بر سنت و آیین های تاریخی، فلسفه عید نوروز از دیدگاه اسلام و ائمه معصومین (ع) است که به این آیین و سنت باستانی رنگ و بوی اسلامی و معنوی داده است.

امید است در سال جدید جامعه دانشگاهی کشور خصوصا دانشگاهیان موسسه اموزش عالی میلاد گلستان با همت و تلاش مضاعف و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود به‌خصوص تمهید شرایط حضور شاداب و مشارکت فعال استادان محترم و دانشجویان عزیز در فعالیت‌های علمی و پژوهشی ، زمینه تحقق اهداف تبیینی سال جدید را فراهم نمایند.

از خداوند متعال توفیقات روزافزون جامعه دانشگاهی کشور در خدمتگزاری شایسته به مردم شریف و حق‌شناس تحت توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و زعامت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را مسألت می‌نماییم.

 

 

روابط عمومی موسسه آموزش عالی میلاد گلستان

تمامي حقوق مطالب براي مؤسسه آموزش عالي ميلاد گلستان محفوظ است