عید فطر مبارک

IMAGE

    عید فطر، روز جشن است، جشن نزدیکی و قرب به بارگاه الهی جشنی که به مناسبت پایان یک ماه عبادت مخلصانه برگزار می‌شود عید فطر نمادی از پرواز انسان به ملکوت معنویت است عید فطر و جشن طاعت بر ره یافتگان ضیافت الهی مبارک   روابط عمومی مؤسسه آموزش عالی میلاد گلستان  

شهادت امام علی (ع) تسلیت باد

IMAGE

              بربلندای فلک ذکر ملائک یا علی‌ست هر که گوید یا علی؛ در روز محشر با علی‌ست در طواف کعبه گر با دیده‌ی دل بنگری هر طرف آئینه‌ای باشد کزان پیدا علی‌ست   شهادت امام علی (ع) تسلیت باد   روابط عمومی مؤسسه آموزش عالی میلاد گلستان    

نیمه شعبان ولادت منجی بشریت مبارک

IMAGE

            مژده که ایام ظفر می‌رسد بوی گل نرگس‌تر می‌رسد این شب آشفته به سر می‌رسد جلوهٔ لبخند سحر می‌رسد ولادت باسعادت آخرین مرد نجات، منبع خیر و برکات، مهدی موعود مبارک باد                            

برگزاری همایش دانشگاه و فرهنگ کارآفرینی

 

همایش « دانشگاه و فرهنگ کارآفرینی » در محل سالن اجتماعات موسسه آموزش عالی میلاد گلستان برگزار گردید.

این همایش به مناسبت هفته کارآفرینی توسط موسسه آموزش عالی میلاد گلستان و با همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان فنی و حرفه ای و مدیریت کتابخانه های عمومی شهرستان مینودشت و با حضور پر رنگ اساتید، دانشجویان، کارآفرینان،  شهروندان و روسای ادارات شهر مینودشت در روز دوشنبه 27 آبان ماه برگزار شد.

در ابتدای مراسم و پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش کلیپ سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در زمینه شعار سال و ضرورت اقدام در جهت کارآفرینی، آقای دکتر عقیل تقوی ریاست مؤسسه آموزش عالی میلاد گلستان به عرض خیر مقدم پرداختند و در خصوص نهادینه شدن فرهنگ کارآفرینی و اهمیت آن سخنانی را تشریح نمودند. دکتر تقوی هدف از این همایش را ترویج فرهنگ کارآفرینی در جامعه عنوان کردند.

در ادامه آقای عبدالرحیم کرد افشار از کارآفرینان نمونه شهرستان مینودشت در رابطه با مراحل کارآفرینی و روحیه فرد کارآفرین صبحت نمودند.

آقای سیدرضا طباطبایی فرماندار محترم شهرستان مینودشت به عنوان یکی از سخنرانان محوری این همایش در خصوص اهمیت استفاده از ظرفیت های موجود در زمینه کارآفرینی در عرصه های مختلف پرداخته و گفتند که امید مهم ترین عامل در رسیدن به نتیجه در مسیر کارآفرینی است.

در ادامه ی این همایش آقای دکتر مازندرانی مدیرکل محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان به ایراد سخنرانی در زمینه کارآفرینی و اهمیت و جایگاه کارآفرین پرداخته و در رابطه با تسهیلات و برنامه های تشویقی و حمایت هایی که به این موضوع اختصاص یافته صحبت نمودند.

سپس آقای دکتر آیدانی معاونت محترم پارک علم و فناوری استان گلستان هم با اشاره به فراهم آمدن زیرساخت های فناوری در جامعه و تاثیر تکنولوژی بر زندگی مردم به استفاده از این ظرفیت ها در قالب شرکت های استارت آپی و نمونه های موفق آن در سطح کشور و استان اشاره نمودند.

در انتهای این همایش با حضور سخنرانان محوری در جایگاه به پرسش و پاسخ با حضار پرداختند و پس از آن با اهدای جوایزی از کارآفرینان نمونه شهرستان تقدیر بعمل آمد.

در حاشیه این همایش نمایشگاه کتاب با موضوع کارآفرینی و همینطور غرفه ها صنایع دستی راه اندازی گردید. نکته قابل توجه اینکه استقبال بی نظیری از این همایش توسط دانشجویان و اساتید بود.

 

 

روابط عمومی موسسه میلاد گلستان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حدیث

رسول خدا صلی الله علیه و آله : أَلدّالُّ عَلَى الْخَيْرِ كَفاعِلِه؛ كسى كه ديگران را به كار نيك راهنمائى كند گـويـا خـود، آن را انـجـام داده اسـت. وسائل الشيعه: ج 11، ص 398

آمار سایت

5182748
امروز
دیروز
ماه گذشته
1259
3706
117305

امروز: جمعه، 31 فروردين 1403

تمامي حقوق مطالب براي مؤسسه آموزش عالي ميلاد گلستان محفوظ است